1 April 2017

HELLO THERE, I FEEL CHANEL!

Blouse: HERE  o   Belt: HERE  o  Skirt: PATRICIA PEPE   o   Heels: HERE   o   Messanger bag: KARL LAGERFELD   o   Nails: HERE


Bluzka: TUTAJ  o   Pasek: TUTAJ  o  Spódnica: PATRICIA PEPE   o   Szpilki: TUTAJ   o   Torebka: KARL LAGERFELD   o   Kolczyki: APART   o   Pazury: TUTAJ


___________________________________________________________________________________________________

DON'T FORGET TO LIKE MY FANPAGE HERE

NIE ZAPOMNIJ POLAJKOWAĆ MOJEGO FANPAGE'A TUTAJ

Do zobaczenia wkótce na Pandamone!
See you soon on Pandamone!
____________________

M

10 comments:

  1. Każde Twoje spojrzenie na klasykę zawsze zaskakuje oryginalnością :)!

    ReplyDelete
  2. Piękne!Wyglądasz cudownei na tych zdjęciach, bardzo mi się podobają :D

    ReplyDelete
  3. świetna stylizacja :) urzekła mnie :) obserwuję bloga :)

    ReplyDelete
  4. Taka trochę w stylu Channel, ale na czasie, bardziej nowocześnie. Dobra robota. Pozdrawiam. Jestem tutaj.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki! Chanel przez jedno N, bo aż oczy bolą od Twojej wersji:D

      Delete
  5. Jakie piękne buty :)
    Zakochałam się <3

    ReplyDelete
  6. Całość rewelacja, ale buty są najlepsze <3

    ReplyDelete
  7. Love your bag :)
    M&MFASHIONBITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/search/label/MariaV.
    Maria V.

    ReplyDelete
  8. very pretty with beautiful dress up & stuffs. :) avably

    ReplyDelete